Nawigacja:
Noworodek |
Nasze forum dyskusyjne dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych użytkowników. Nie trać czasu, zarejestruj się i zaloguj teraz! Zdobywaj punkty i wymieniaj je na nagrody! Zobacz nagrody »

Zarejestruj się »
lub
Paulina
Mama
post napisany:

Lepszy jest laktator ręczny czy elektryczny pytam ponieważ nie mam doświadczenia w tej kwestii bo miałam tylko ręczny a chciałabym sprawić prezent dla bliskiej osoby która spodziewa się maleństwa.

4 0
zgłoś post
do moderacji
Ewela91
Mama
post napisany:

Ja miałam w szpitalu ręczny ale powrocie do domu kupiłam elektryczny  bez porównania :) Jak koleżanka wyżej napisała ręcznym można się zajechać chyba że mleko samo się leje a u mnie niestety się nie lało .

2 0
zgłoś post
do moderacji
wiolasz14
Mama
post napisany:

Elektryczny wygodniejszy moim zdaniem, i nie musi być z najwyższej półki typu Medela, które potrafią kosztować 500-600zł... Canpol elektryczny Easystart daje radę i nie kosztuje majątku. Polecam

0 0
zgłoś post
do moderacji
OneWonderfulDream
Blogerka
post napisany:

Osobiście polecam elektryczny, ale ręczny też jest przydatnym gadżetem. Jeśli możesz i chcesz zainwestować zdecydowała bym się na elektryczny np canpol easy

0 0
zgłoś post
do moderacji
kasiamaria
Mama
post napisany:

ja mialam zwykly z elektrycznym nie mialam do czynienia wiec nie moge sie wypowiedziec na jego temat ale zwykly fajnie sie sprawdzil

1 0
zgłoś post
do moderacji
ana_anna86
Mama
post napisany:

Ja miałam elektryczny, ale i tak wolno ściągał mleko i ponieważ nie miałam przymusu korzystania z niego szybko sobie odpuściłam jakiekolwiek próby ściągania i korzystamy tylko z piersi;)

1 0
zgłoś post
do moderacji
Karolina
Mama
post napisany:

W 100 % elektryczny. Samo odciaganie zajmuję dużo czasu nie ma potrzeby by było jeszcze męczące. Już przy dziecku się wystarczająco zmeczy.

1 0
zgłoś post
do moderacji
Paulina
Mama
post napisany: