Nawigacja:
Noworodek |
Nasze forum dyskusyjne dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych użytkowników. Nie trać czasu, zarejestruj się i zaloguj teraz! Zdobywaj punkty i wymieniaj je na nagrody! Zobacz nagrody »

Zarejestruj się »
lub
Paulina
Mama
post napisany:

Lepszy jest laktator ręczny czy elektryczny pytam ponieważ nie mam doświadczenia w tej kwestii bo miałam tylko ręczny a chciałabym sprawić prezent dla bliskiej osoby która spodziewa się maleństwa.

4 0
zgłoś post
do moderacji
Marlin992
Mama
post napisany:

Miałam taki i taki. I recznym mozna bylo sie zajechac, elektryczny okazal sie zdecydowanie lepszy .

3 0
zgłoś post
do moderacji
Ewela91
Mama
post napisany:

Ja miałam w szpitalu ręczny ale powrocie do domu kupiłam elektryczny  bez porównania :) Jak koleżanka wyżej napisała ręcznym można się zajechać chyba że mleko samo się leje a u mnie niestety się nie lało .

2 0
zgłoś post
do moderacji
K
Mama
post napisany:

Miałam taki i taki , ręczny można było się nameczyc. Elektryczny jest wygodniejszy 

2 0
zgłoś post
do moderacji
Paulina
Mama
post napisany:

Aha to czyli jednak lepszy elektryczny. Synek dawał sobie świetnie radę z moim pokarmem dlatego ja czasami tylko troszkę ściągałam ręcznym. A jakiej firmy najlepszy?

3 0
zgłoś post
do moderacji
K
Mama
post napisany:

Ja miałam z avent 

2 0
zgłoś post
do moderacji
Niunia...
Mama
post napisany:

Zdecydowanie polecam elektryczny. Trzeba sobie ułatwiać życie. Po Co pracy dokładać.

1 0
zgłoś post
do moderacji
Aurae
Mama
post napisany:

Ja miałam i mam  Avent ręczny początek był trudny żeby pojawiło się mleko a później już prawie był zbędny.

4 0
zgłoś post
do moderacji
Mlodamama92
Mama
post napisany:

Chyba elektryczny

2 0
zgłoś post
do moderacji
<3
Mama
post napisany:

Ja używam elektryczny. Ale niektóre mamy wolą ręczny. Moja koleżanka mówiła, że elektrycznym jej wcale nie szło, a ręcznym było bardzo dobrze. 

2 0
zgłoś post
do moderacji
Zgłoszenie postu do moderacji