Nawigacja:
Post:
Jaki rozmiar ubranek na początek...
Noworodek |
Nasze forum dyskusyjne dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych użytkowników. Nie trać czasu, zarejestruj się i zaloguj teraz! Zdobywaj punkty i wymieniaj je na nagrody! Zobacz nagrody »

Zarejestruj się »
lub
Mlodamama92
Mama
post napisany:

Zalezy jak duze bedzie twoje dziecko. Mialam ubranka w rozmiarze 56, a mloda jak sie urodzila miala 59 wiec wiekszosci nawet nie miala na sobie. Najlepiej jak kupisz pare sztuk rozmiaru 50,56 itd. Bo dziecko i tak z tego szybko wyrosnie. 


4 0
zgłoś post
do moderacji
Klomisia
Mama
post napisany:

56


1 0
zgłoś post
do moderacji
zancia123
Mama
post napisany:

Na samym początku zależu od długości dziecka, ale ja miałam 56 a później 62 :)


4 0
zgłoś post
do moderacji
Aurae
Mama
post napisany:

U Nas 56 było w użytku ok 2mce synek urodził się 54 więc. Mieliśmy zapas. Najlepsze są pajace kaftaniki i półśpiochy to u nas się sprawdzilo


5 0
zgłoś post
do moderacji
mloda mama
Mama
post napisany:

Kombinezon mielismy na 62, wiec byl o wiele za duzy na syna. Z tym tez rozwaznie, bo skonczy się tak jak u nas-na szybko kupno nowego ;)


2 0
zgłoś post
do moderacji
Mysioperza
Mama
post napisany:

Mój Synek miał 61 cm wzrostu, więc nawet ubranka 62 były tylko na chwilę. 

Polecam kupić kilka 56 i 62. Jeśli będzie za mało, zawsze tatuś może dokupić. 


5 0
zgłoś post
do moderacji
monia1990
Mama
post napisany:

Mój synek mimo, że urodził się z wzrostem 57cm, to ubranka na 56 były jeszcze sporo duże. Chodził w tym rozmiarze ok 2 miesięcy,


4 0
zgłoś post
do moderacji
TreleMorele
Mama
post napisany:

Zależy jaka duża jest dzidzia. Miałam kilka ubranek 56 i więcej 62 bo sądziłam że nie opłaca się kupować dużo małych.  Córvia urodziła się z wagą 3100 i 56 były na nią za duże. Musiałam wyskoczyć na szybkie zakupy do najbliższego sklepu. Fakt, wyrosła z nich po miesiącu ale w tym czasie musiała w czymś chodzić. I u mnie sprawdziły się zestawy body+półśpiochy. Nie musiałam rozpinać co chwilę rzęda guzików w pajacykach. 


2 0
zgłoś post
do moderacji
Aggele
Mama
post napisany:

Przy pierwszej córce chciałam kupić ubranka 56 ale babcia powiedziała że będą za małe I miała racje. Moja córeczka miala 58cm. :) Druga 59cm, kupowałam rozmiar 62, dzieci szybko wyrastają z ubranek. 


2 0
zgłoś post
do moderacji
Pkapturczak
Tata
post napisany:

My kupiliśmy rozmiar 56 i okaza£ sie za mały , musieliśmy szybko dokupić na 62 . Więc nie warto na początek kupowac za duzo tylko na wyjscie ze szpitala i kilka , gdyz moze okazac sie za duze lub za male 


1 0
zgłoś post
do moderacji
Zgłoszenie postu do moderacji

Pomóż nam zrozumieć, co się stało

Krótko uzasadnij przyczynę zgłoszenia posta

Zgłoszenie postu do moderacji

Twoje zgłoszenie zostało przyjęte

Nasi moderatorzy przyjrzą się zgłoszonej przez Ciebie sprawie

Polecane produkty
Dermedic:

Lekki balsam do ciała
Lekki balsam do ciała
od 1. dnia życia
Czytaj więcej »
Olejek do kąpieli i pod przysznic
Olejek do kąpieli i pod przysznic
od 1. dnia życia
Czytaj więcej »